Nová verzia aplikácie prináša chybu, ku ktorej dochádza pri aktualizačnom procese cez Google Play. Po spustení aplikácie sa Vám nemusia zobrazovať dáta na widgete alebo v Rýchlom prehľade. Chyba nastala v dôsledku konfliktu medzi starou a novou databázou.
----------------------------------------------------
V update došlo k problému s platobným procesom. Aktuálne preto nie je možné zakupovať predplatné a pri pokuse o zakúpení Vám aplikácia vráti chybu servera. Riešenie prinesie až nový update, ktorý vyjde v noci z nedele na pondelok alebo počas pondelka.
Na vyriešení problémov pracujeme. Ako ospravedlnenie za dočasné problémy Vám ponúkame 3-mesačné predplatné aplikácie iMeteo.sk, ktoré bude možné zakupovať od utorka 7.6.2016 po vydaní aktualizácie, ktorá umožní zakupovanie predplatného. Nárok na bezplatné 3-mesačné obdobie má každý, kto nás kontaktuje na adrese: [email protected] s predmetom správy iMETEO, či už s hlásením o chybe aplikácie alebo ľubovolnou správou. Po zakúpení predplatného nás prosím kontaktujte a peniaze Vám v plnej výške vrátime naspäť.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za dočasné problémy a veríme, že nám zachováte svoju priazeň a našu aplikáciu ohodnotíte po odstránení problému v Google Play.
Ak máte iné problémy s aplikáciou, tak nás prosím kontaktujte na adrese: [email protected]